Bezorgen

 

          Bezorgd door Postnl binnen 1 tot 3 werkdagen 

 

Discrete verzending 

We respecteren uw privacy en garanderen een anonieme levering.  

Uw pakket wordt verzonden in een doos en gesealed. Zonder herkenbare afzender. 

Track and Trace 

U ontvangt via mail uw track and trace code na onze verzendbevestiging. 

 

Veelgestelde vragen

Vragen over uw zending?

Wat is de verwachte bezorgdag van mijn zending?

Zodra u een mail heeft ontvangen met het bericht dat uw bestelling is verzonden kunt u uw zending verwachten binnen 1 tot 3 werkdagen. Dit is een schatting in enkele gevallen kan dit iets uitlopen. 

Hoe wordt ik op de hoogte gebouden van de status van mijn zending?

U wordt via mail op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling. Vervolgens ontvangt u van postnl enkele e-mails met de status van uw zending. U kunt het pakje volgen tot bezorging. 

Ik heb nog geen track and trace code ontvangen hoe kan dit?

Sommige bestellingen die door de brievenbus passen worden zonder track and trace verzonden. Deze kunt u ook niet volgen. Het gaat hierbij voornamelijk om kleine artikelen zoals een  bikini of een bont sample. 

 

 Vragen over uw Betaling?

Ik kan niet achteraf betalen met Klarna hoe kan dit?

Op dit moment kunt u alleen gespreid betalen in 3 termijnen. Dit is voorlopig in de test fase mogelijk is het in de toekomst weer mogelijk om achteraf te betalen met klarna. 

Kan ik de uiterste betaaldatum van mijn gespreid betalen factuur verschuiven?

Hiervoor dient u contact op te nemen via het contactformulier, die u kunt vinden in de correspondentie betreft uw betaling.

Ik heb artikelen geretourneerd maar ik krijg nog een factuur. 

Als u een mail van ons heeft ontvangen met de retourbevestiging hoeft u niets te betalen. Het is wel mogelijk dat u nog een laatste maal een bericht krijgt, deze kunt u als niet verzonden beschouwen. De berichten hebben elkaar gekruisd.

Wanneer krijg ik de track and trace code 

Deze ontvangt u zodra u de verzendbevestiging heeft ontvangen van ons. 

Ik kan niet kiezen voor in3 en ik krijg een foutmelding hoe kan dat? 

Een extern bedrijf die onze facturen verzorgd voert een korte controle uit als u uw gegevens heeft ingevuld.  Om diverse reden kan uw aankoop worden geweigerd wij hebben hier geen inzage in. We weten uit ervaring dat het vaak te maken heeft met de hoogte van het bestelbedrag. 

Ik heb gekozen voor gespreid betalen naar welke rekeningnummer moet ik het overmaken?

U gebruikt het rekeningnummer en betalingskenmerk van uw factuur deze ontvangt u automatisch.

 

 

© 2024 BNDGx | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel